[linux] Re: mislukkende x86_64 libcurl-deve-lib installatie

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Do mei 25 15:40:47 CEST 2006

On Thursday 25 May 2006 14:35, Roeland Th. Jansen wrote:

> maar dat is op te lossen zonder al teveel heisa, meestal zelfs gewoon
> met een scriptje waar ik de naam  even van kwijt ben.

Checkinstall, zo heet het geloof ik. Het maakt en registreert automagisch een
pakket voor je aan terwijl je software zichzelf installeerd. Of de basale
dependencies er ook inzitten weet ik niet, maar in ieder geval weet je
packagemanager dan van het bestaan van je software.

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra