[linux] Re: onwillige boinc-installatie willig geworden

Za mei 27 22:56:33 CEST 2006

On Saturday 27 May 2006 10:03, Hugo van der Kooij wrote:

> Zoek eens op python en mysql. Er zal wel ergens een module zijn om mysql
> aan te sturen vanuit python. En die zal nog wel missen. Wel even zelf
> afbakken.
>
> Python evangelisten vertellen altijd dat Python zulke duidelijke
> foutmeldingen geeft. Misschien voor Python guru's maar de rest van de
> wereld kan er meest geen soep van trekken.

Vreesde ervoor dat het nogal een gecompliceerde boel zou worden, met een hele
staart van ook nog benodige libs en programma´s, maar denk toch een kant-en-
klare werkende x64-versie opgehaald te hebben van boinc.us.tt. Zonder pythons
e/o MySQL.db, en ik heb de software gemakkelijk kunnen installeren.  Vannacht
kan mijn systeem zich dus nuttig maken.
--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl