[linux] Re: onwillige boinc-installatie willig geworden

Jan Gnodde info op gnodde.com
Ma mei 29 02:56:10 CEST 2006

Op zaterdag 27 mei 2006 22:56, schreef Julien Michielsen:
> Vreesde ervoor dat het nogal een gecompliceerde boel zou worden, met een
> hele staart van ook nog benodige libs en programma´s, maar denk toch een
> kant-en- klare werkende x64-versie opgehaald te hebben van boinc.us.tt.
> Zonder pythons e/o MySQL.db, en ik heb de software gemakkelijk kunnen
> installeren.  Vannacht kan mijn systeem zich dus nuttig maken.

Begrijp ik hieruit, dat je alleen de client geinstalleerd hebt? Dan had je die
toestanden met MySQL dus helemaal niet nodig: die zijn alleen voor servers
van belang, dus als je zelf een project wilt beginnen, waarbij je gebruik
wilt maken van BOINC.

Jan.