[linux] Nederlands instelbaar voor spelcontrôle kmail

Ma mei 29 11:21:19 CEST 2006

Voor mijn linux-installatie gebruik ik en(US) als basistaal.  Dat heeft tot
gevolg dat bij het opmaken van een nieuw mailtje bijna alle woorden rood
worden gekleurd. Bij het aanmaken van een tekst vanachter een beeldscherm
maak je nogal gemakkelijk fouten, en daarom zou ik de spelcontrôle werkend
willen hebben voor Nederlands. Iemand een idee hoe je dat aan kunt pakken, en
wat je daarvoor nog nodig hebt?

bvd

--
Julien Michielsen