[linux] Re: (OT) geldverspilling....

Wo mei 31 08:15:15 CEST 2006

On Wed, 31 May 2006, Robert M. Stockmann wrote:

> Don't mess with the French.

Tja. Vraag dat maar aan een mileu organisatie wiens boot gekelderd werd.
Vraag dat maar aan een vreemdelingenleger dat alleen maar aan de president
verantwoording schuldig is en waar een parlement geen bal over te zeggen
heeft.

Maar eerlijk gezegd denk ik dat deze hele discussie inmiddels ver
verwijderd staat van de doelstelling van deze mailinglist. Dus wellicht
moeten we beter letten op onze eigen 'grondwet' ;-)

Hugo.