[linux] Re: linux op laptop

Eva & Morten Borchorst em.borchorst op hccnet.nl
Wo mei 31 22:00:55 CEST 2006

Mertens Bram wrote:

>Goedenavond
>
>Een tijdje geleden werd er bij me ingebroken en daarbij verdween o.a.
>m'n laptop (een Medion MD41300) waarvan ik erg tevreden was.
>
>Nu de verzekeringskwestie bijna geregeld is ben ik opnieuw op zoek
>naar een laptop.  Ditmaal liefst eentje dat zonder Windows geleverd
>wordt, ik heb Redmond al véél te véél gesponsord.
>
>Bij linux services (www.linux-services.be) kan ik een Asus A6KT-64 bit
>machine kopen met een Linux distro naar keuze voorgeïnstalleerd.
>
>Tot zover allemaal mooi maar nu heb ik me vandaag laten wijs maken dat
> [...]
Ervaring heb ik niet, maar zou de leverancier misscien niet het meest
weten over wat de verschillende producten met linux kan?
Ik denk dat de knelpunten liggen bij hardware herkenning (cardlezer
bijvoorbeeld) en inderdaad de stroomsparmodus.
succes en ik ben benieuwd wat de uitkomst wordt

Morten Borchorst