[linux] Re: Een imap en locale opslag probleem

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo Okt 4 10:05:59 CEST 2006

Op wo, 04-10-2006 te 09:09 +0200, schreef Bram Mertens:

> Het is inmiddels lang geleden dat ik met Evolution gewerkt heb maar ik
> geloof dat je ergens kan opgeven of je een lokale kopie wil van je mail.
> Ik vermoed dus dat die folders een soort cache zijn.
>
> Maar in plaats van ze te manueel te verwijderen zou ik eens op zoek gaan
> naar de mail server settings in evolution.

Daar dacht ik ook aan. Maar ten eerste kan ik zo'n instelling niet
vinden (als iemand weet waar die staat ...) en ten tweede lijkt het me
ook niet dat dit het is. Ik heb het regelmatig dat als ik een e-mail die
ik net heb gelezen, weer selecteer, dat het toch een poosje duurt
voordat deze van de server is gehaald.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>