[linux] Re: Toch niet stil gebleven sinds 09/28/06 16:02?

Do Okt 5 12:06:32 CEST 2006

On Thu, Oct 05, 2006 at 11:22:27AM +0200, Julien Michielsen wrote:
> Want op dat moment (28/9) kreeg ik het laatste mailtje van de lijst
> terug. (En dat was een mailtje van mezelf, de posting van het antwoord
> van tpgpost)
>
> Met een zo lange stilte zou je bijna iets denken als "zeker ziek door
> een of ander virus", maar nee, dat kan ook weer niet.

ik denk "gewoon" dat het rustig is Julien..

trouwens, even nog als OT info:

Je TPG post stuff zie je ook op track&trace terug met firefox en
dropdown menu's. Alleen de hoofdpagina is niet goed.

Alle subpages met drop-down menu'swerken daar goed. Ik heb dat gemeld en
in erste instantie "sorry not suported" maar toen ik bleef aandringen
met "op de andere pages hebben jullie het wel werkend", heeft men
beloofd er naar te gaan kijken.

Roeland

--
http://www.linux-it.nl