[linux] Re: thunderbird filter vraag (was Toch niet stil gebleven ... ? )

Jasper Reuhman j.reuhman op gmail.com
Do Okt 5 17:06:49 CEST 2006

On 10/5/06, Julien Michielsen <julien op michkloo.xs4all.nl> wrote:
> Heb ook nog aan de postmaster gevraagd of ik wel post ontving, en die
> (J. Velders) heeft geantwoord dat er van alles naar mij toeging, en de
> fout bij mij of xs4all moest liggen. Heb gezien dat er een klein aantal
> listing-berichten in mijn richting is gestuurd en in de thunderbird
> Thrash map is beland. Nou heb ik een filter gedefinieerd dat alle post
> met [linux] in het subject naar de nllgg-map moet. Dat heeft een paar
> weken goed gewerkt, maar vandaag ging dit duidelijk niet. Iemand een
> beter voorstel voor een nllgg-linux filter onder thunderbird?

Zou je niet kunnen filteren op het 'to' adres? Ik gebruik zelf gmail
filters, en ik filter op *@lists.nllgg.nl. (in geval van een
specifieke nllgg-linux filter, zou je dus kunnen filteren op
'to=linux op lists.nllgg.nl'.)

Ik heb geen idee of dit mogelijk is in Thungerbird, maar lijkt me wel?

--
Jasper Reuhman
J.Reuhman op gmail.com