[linux] Re: Onophoudelijk terugkerende webpagina's

Ma Okt 9 13:15:43 CEST 2006

Hugo van der Kooij wrote:
> On Sun, 8 Oct 2006, Julien Michielsen wrote:
..[]

> Ohla. Maar als deze site stond toegevoegd zonder dat er rommel op die site
> stond dan heb je nog steeds een probleem op te lossen. Want waardoor is
> een random pagina/image aan je firefox setting toegevoegd?
>
> Wat heb je aan javascript handel meedraaien?

Het belangrijkste vond ik dat ik die billen van mijn browser kreeg, en
dat is nou gelukt. Heb me inderdaad wel een beetje afgevraagd hoe die
pagina's in mijn browser terecht hebben kunnen komen, maar ja ... het is
de eerste keer dat dit me overkomen is. Pas wanneer het weer gebeurt ga
ik dit wat dieper uitgraven. (Hoewel, ... , straks toch nog eens naar
die pagina toegaan om te kijken of die billen weer in mijn prefs.js
willen gaan zitten).
Maar om antwoord op jouw vraag te geven: aan java heb ik het volgende:
de jre-1.5, en verder
 java-1_4_2-gcj-compat-32bit-1.4.2.0-33
 java-1_4_2-sun-1.4.2.11-8
 java-1_4_2-sun-plugin-1.4.2.11-8

Hoe dit samen kan werken met javascript, en hoe ik daar de werking beter
van kan begrijpen is mij onduidelijk. Wie weet is er nog een tipje van
de sluier dat je een centimeter op kunt ligten (en ik dan mogelijk de
verre einders zie liggen) ;-)

Dank
--
Julien Michielsen