[linux] Re: iemand ervaring met Fritz!box 7050

Aart Koelewijn aart op mtack.xs4all.nl
Ma Okt 9 15:45:27 CEST 2006

Op ma, 09-10-2006 te 10:24 +0200, schreef Marc Fellman:
> Hallo,
>
> Is er iemand hier met eravringen met Fritz!box en in het bijzonder met
> het 7050 model? Ik heb een ISDN centrale (Gigaset 4170) en wil deze
> eigenlijk ook gaan gebruiken in combinatie met VOIP en volgens de
> specs zou dat moeten werken met dat model.

Ik heb geen 7050 maar een 7170 en die bevalt me prima, aangesloten op
een isdn-lijn en aan de huiskant een Gigaset 1054 isdn (die is dus al
aardig oud). Werkt probleemloos icm voip bij twee providers (max is
geloof ik 10). Op de 7170 ingesteld voor welke nummers welke provider
moet worden gebruikt. Configureren ging ook snel en zonder problemen met
de browser vanaf een Linux box.

Aart