[linux] Re: Geluidsoverlast beperken of nieuwe superstille hardware

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Di Okt 10 18:25:48 CEST 2006

On Mon 09 Oct 2006, Peter Fokker wrote:

> Ik moet nog maar eens goed zoeken naar een fanless switch. Ik heb ze
> wel gevonden in 8 poorts, maar 16 of meer klinkt allemaal als 19" spul,
> dus wat je zegt: plat en gierende ventilatoren.

Ik heb een 19" formaat switch van chinese makelij, "TP-LINK".
24 x 100Mbit, 2 x 1Gbit. Kostte iets van 150-180 euro geloof ik,
zit _geen_ ventilator in. Ondersteunt wel alle mogelijk denkbare
features zoals vlans, 802.1X, rate limiting, bonding, ...
Ik ben er heel tevreden mee :)

Echter, toen ik laatst weer keek was ie niet meer leverbaar. Zal nu wel
allemaal 1Gbit spul zijn.

Paul Slootman