[linux] Re: Reiserfs

Do Okt 12 10:01:10 CEST 2006

On Thu, Oct 12, 2006 at 08:25:52AM +0200, dick kampman wrote:
> Ik kan ext2 in ext3 veranderen. Hoe zou ik reiserfs in ext2 kunnen veranderen?

Ik weet niet of daar makkelijke tools voor zijn. je kunt natuurlijk met
fantasie wel e.e.a. ombouwen, maar dat kost wel wat downtime denk ik.

> Dit staat overigens los van de problemen rond Hans Reiser. Ik vind dat geen
> onderwerp voor onze lijst. Te tragisch.

da's maar de vraag. Je weet niet hoe reiserfs zal lopen als Hans Reiser
veroordeeld wordt en de bak in gaat. Ik denk dat het dan wel eens een
aardige rem kan zijn.

Los daarvan wordt de support door namesys ook wat minder makkelijk. Het
is open source ja maar reiser4 is niet bepaald je van het en reiserfs
zelf is in mijn ogen niet echt een alternatief.

--
http://www.linux-it.nl