[linux] Re: Compileren kernel en installeren van (zelf gecompileerde) modules

Vr Okt 13 12:56:43 CEST 2006

Ton Boelens wrote:
> Beste mensen,
>
> Ik zou graag eens een boek willen lezen waarin alle ins en outs van de
> Linux-kernel worden besproken, inclusief het werken met modules.
>
> Wie kan mij een begrijpbaar, actueel boek aanbevelen, eventueel in PDF-formaat?
>
> BTW: ik werk met Debian Etch.

Weet niet of je per-se een boek wil, of dat je een how-to ook verteer-
baar vindt? Indien het antwoord daarop ja is, kijk dan eens in de
kernel-howto  http://www.digitalhermit.com/linux/Kernel-Build-HOWTO.html

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl