[linux] Re: suse? rhel?

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Zo Okt 15 01:41:12 CEST 2006

> Ik zou kiezen voor RHEL, een aantal redenen, deels persoonlijk.
> - RHEL heeft een stricter beleid om standaard geen closed source of
> gepatenteerde software op te nemen

Mja maar ik geloof niet dat dat "mijn klanten" interesseerd. Het gaat
toch vooral erom dat het goedkoper is dan ms windows.

> - Support traject per release is langer en iets gunstiger (7 jaar ipv 5
> kijken om een beslissing te nemen.

Ok! Dank voor je uitgebreide reaktie. Grappig dat novell minder lange
support geeft terwijl dat juist is waarom ze zeggen dat je hen beter kan
kiezen dan een ander product (althans, op die linuxinfo beurs van
afgelopen week).

Folkert van Heusden