[linux] Re: dvd probleemloos vol geschreven, was Re: Over dvd's vol schrijven

Ma Okt 16 14:50:42 CEST 2006

Cecil Westerhof wrote:

> Zou je eens moeten kijken welke commando's en parameters K3B gebruikt.
> (Hoe je dat moet doen weet ik niet, ik gebruik het nooit, maar schijnt
> niet moeilijk te zijn.)

Zonder nog een keer speciaal gekeken te hebben, kan ik wel zeggen dat
K3B growisofs gebruikt. Dat bracht me op op de gedachte het zelfde
commando nog een keer te proberen. En ja, na een kwartiertje branden
ging het bakkie open, en kwam de melding dat er 2224592 extents waren
geschreven (4344 MB). Dit tot mijn verbazing, want
K3B was er in een paar minuten mee klaar, en zei dat er zo'n 400 MB was
geschreven. Klopt ergens iets niet: ga dit over doen op verse dvd en
daarna vergelijken.

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl