[linux] Re: grub error 13

Udo van den Heuvel udovdh op xs4all.nl
Vr Okt 27 19:31:39 CEST 2006

Faust Nijhuis wrote:

> Hoe kun je dit testen en belangrijker hoe maak ik het zo dat ik ook
> fedora 6 kan boten.

Doe een rpm -qi grub op je oude systeem.
Doe hetzelfde op je nieuwe of check de versie van grub op de cd/dvd.
(0.97-13?)

Je zou de files in /usr/share/grub/i386-redhat van je oude systeem op
dezelfde plaats van de nieuwe omgeving kunnen kopieren. (eerst ff
backuppen...)
De /boot/grub van je oude omgeving wordt gebruikt voor stage 1?

Udo