[linux] Re: En nog een rsync vraagje

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Di Okt 31 07:23:39 CET 2006

Op ma, 30-10-2006 te 20:38 +0100, schreef joop gerritse:
> Ik save nu (in de herziene versie) de bestanden naar een USB-drive. Dat gaat
> goed, alleen krijg ik steeds meldingen " kan de permissies niet zetten" . Dat
> verbaast me niks, want de bestemming is een NTFS filestructuur. Klopt het,
> dat ik die berichten gewoon kan negeren? Is er een manier om ze af te zetten,
> of moet ik ze gewoon naar /dev/null redirecten?

Die meldingen kun je negeren, maar ik zou de boel niet naar /dev/null
redirecten. Dan kun je belangrijke meldingen missen. Deze meldingen
krijg je bij scp als je -p gebruikt. Ik neem aan dat je bij rsync een
optie gebruikt die hiermee vergelijkbaar is en die zou je dan niet
moeten gebruiken.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>