[linux] Re: waar moet ik aan denken bij gepland RAID?

Kees Theunissen theuniss op rijnh.nl
Zo Sep 3 23:23:46 CEST 2006

On Sun, 3 Sep 2006, joop gerritse wrote:

>Als verstokte Slackwaregebruiker ben ik er natuurlijk niet afkerig
>van, dingen met de hand te doen.

Als je op dit moment een nieuwe installatie van Slackware wilt doen
en bovendien moet wachten op de komst van een extra harde schijf
om de installatie af te kunnen ronden, dan moet je op zijn minst
overwegen of je niet wilt wachten op Slackware 11.0.

Vandaag, zondag 3 september, is Slackare 11.0 release candidate 4
uitgekomen. Het lijkt nog maar een kwestie van dagen voordat 11.0
er is. Als je toch al van plan zou zijn om snel te upgraden naar
11.0 dan lijkt het me op dit moment niet practisch om eerst 10.2
te installeren, temeer omdat je ook je hardware nog niet compleet
hebt. Maar ik kan natuurlijk niet beoordelen hoe dringend je dat
systeem draaiend moet/wilt hebben.

Groeten,

Kees.

--
Kees Theunissen
F.O.M.-Instituut voor Plasmafysica "Rijnhuizen", Nieuwegein