[linux] Re: printen met cups en nxclient

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Di Sep 5 08:51:53 CEST 2006

Roeland Th. Jansen wrote:

> heb je pagina 20/22 gelezen van
>
> http://www.nomachine.com/documentation/pdf/admin-guide.pdf
>
> punt 9.4/9.5 ?

Het zou wel handig zijn als er een /usr/NX/etc directory bestond :-)
Het zou zelfs al handig zijn als er ergens op de disk een node.cfg
bestond...

Klaarblijkelijk is de SuSE lay-out toch weer anders dan in dit
document. Ik zie ook dat het in dit document om versie 2 gaat,
terwijl ik 1.4 heb ge"installeerd.

Dus eerst een nieuwe versie installeren, en hopen dat er
dan niks kapot gaat, met name voor de andere gebruikers. Dan
opnieuw kloten met cups, en hopen dat /daar/ niets kapot
gaat. Mm... dan maar uitstellen tot ik tijd heb, samen
met de irda dongel en synce, twee andere problemen die
ik niet opgelost krijg. Maar bij die laatste twee heb ik
het zwakke vermoeden dat de 64-bit roet in het eten gooit.

Ennieweej, bedankt voor de suggestie.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI             013-4662693