[linux] Re: ARP in the linux kernel?

Zo Sep 17 14:50:14 CEST 2006

On Sun, 17 Sep 2006, Paul Slootman wrote:

> En dus ga je niet in op mijn suggestie van arpd?

Installatie op een locked down omgeving is niet iets om lichtvoetig te
doen, laat staan door een klant. Daarnaast is de installatie van een
honeypot op een firewall nu niet mijn idee om een firewall issue aan te
pakken.

En ik denk dat een gevulde ARP entry alleen maar langer in de cache blijft
zitten en dus alleen maar het probleem vergroot en niet verkleint.

Hugo.