[linux] Re: harde schijf overzetten

Di Sep 19 15:48:21 CEST 2006

On Tue, Sep 19, 2006 at 10:37:35AM +0200, H.J.M. van Dijk wrote:
> Hallo,
> Ik wil de harde schijf uit een compaq halen en in een Dell zetten.
> Voordat ik ga sleutelen; start de harde schijf straks normaal op?
> groete
> hein

Moet kunnen mits beide machines compatibele SCSI controllers hebben
(bijv. allebei Ultra-320).

Ik neem aan dat je de schijf daarna zult wissen en een OS installeren.
(verschillende merken SCSI controllers kunnen de head/cylinder/sector
mapping anders uitvoeren, waardoor de data onleesbaar worden).

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--
      _----_