[linux] Re: Kubuntu zelflerend?

Hans Rood hansrood op xs4all.nl
Zo Sep 24 16:03:04 CEST 2006

Op zaterdag 23 september 2006 10:21, schreef Huub Reuver:

> Voor configuratiefiles moet je naast ~/.kaffeine* ook eens kijken
> naar ~/.kde*.
Dat niet nee
> En niet te vergeten /etc/kde* en /etc/kaffeine*.
Er was verschil in user, hans deed het goed en bij 'trees' ging het
fout.

> Als je echt niets kunt vinden probeer dan eens:
> $ find /etc -iname "kde*"
> $ find ~    -iname "kde*"

Maar het moet toch in de home-dirs te vinden zijn, als er verschillen
zijn tussen users?

> Zie de manpage van find.
>
> ..

> Heb je in de tussentijd nog updates geinstalleerd?
jawel maar die gelden toch voor alle users? Het verbeterde voor 'trees'
halverwege een DVD-film.??

> ,,
>
> Met vriendelijke groet,
Dank voor je antwoord, ik ga verder zoeken.
hansr