[linux] Re: Kubuntu zelflerend?

Huub Reuver h_reuver op mantell.xs4all.nl
Za Sep 23 10:21:15 CEST 2006

On Sat, Sep 23, 2006 at 03:02:15AM +0200, Hans Rood wrote:
> [...]
> allernieuwste driver, gecomlipeerd door een gaimer. Het helpt geen
> zier.
>
> Na een paar dagen wil ik eens gaan kijken hoe de CPU-belasting is
> tijdens het spelen en geeft bovendien de botparameter 'irqpoll' mee.
> Het beeld is nu fantastisch, voor user hansr. Veer user trees is het
> nog steeds mis. Bovendien ontbreken er voor trees menu-items in
> kaffeine: open DVD/VCD/audioCD is grijs en instellen
> xine-enginegeageert ontbreekt.
>
> Dagenlang probeer ik verschillen tussen de users te vinden, iets als

Voor configuratiefiles moet je naast ~/.kaffeine* ook eens kijken
naar ~/.kde*. En niet te vergeten /etc/kde* en /etc/kaffeine*.

Als je echt niets kunt vinden probeer dan eens:
$ find /etc -iname "kde*"
$ find ~    -iname "kde*"

Zie de manpage van find.

..
> Is er een verklaring voor dit schijnbaar niet-deterministische gedrag?
> irq-poll en de functietoesen lijken er niets mee te maken te hebben.

Heb je in de tussentijd nog updates geinstalleerd?

,,

Met vriendelijke groet,
Huub Reuver