[linux] Re: Vreemd probleem Apache en pocketMIE

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Ma Sep 25 09:32:03 CEST 2006

Op ma, 25-09-2006 te 08:08 +0200, schreef Cecil Westerhof:
> Ik heb een HTML-pagina die normaal gesproken prima benaderbaar is.
> Echter als hij via een PDA met pocketMIE wordt benaderd dan wordt er een
> 404 gegenereerd. De gebruiker gebruikt als provider KPN. Als deze
> specifieke gebruiker de pagina opvraagt, staat in de log:
> 	"GET /test/sendSMS.html. HTTP/1.1" 404 302
> en anders:
> 	"GET /test/sendSMS.html HTTP/1.1" 200 2069.
> Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn?
> De apache versie is 2.0.40.

De link stond in een zin in een message. Copy/paste werkte niet op dat
toestel, een klik op een link wel. Maar i.p.v. alleen de link werd de
punt of de komma die achter de link stond ook meegenomen. Dat probleem
had MSN in het verleden ook.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>