[linux] Iemand in staat geweest foto's te bestellen bij tpgpost

Ma Sep 25 17:25:17 CEST 2006

Had een foto-bestelling bij tpgpost willen plaatsen. maar mijn browser
werd niet herkend omdat het geen explorer was. Dat zal ook nog wel even
zo blijven, en dat zou dan betekenen dat ik daar geen foto's kan
bestellen. Ik denk dat je firefox kunt laten zeggen dat hij een explorer
is, maar die eigenschap heb ik niet kunnen vinden. Iemand anders die er
wel in geslaagd is? En, hoe heb je dat gedaan?
bvd
--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl