[linux] Iemand in staat geweest foto's te bestellen via tpgpost?

Ma Sep 25 21:24:45 CEST 2006

Had een foto-bestelling bij tpgpost willen plaatsen  maahr mijn browser
werd niet herkend omdat het geen explorer was. Dat zal ook nog wel even
zo blijven, en dat zou dan betekenen dat ik daar geen foto's kan bestel-
len. Ik denk dat je firefox kunt laten zeggen dat hij een explorer is,
maar die eigenschap heb ik niet kunnen vinden. Iemand anders die er wel
in geslaagd is? En .. , hoe heb je dat gedaan?
bvd

PS De URL waar je een en ander kunt bekijken: fotoservice.tpgpost.nl
--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl