[linux] Re: Iemand in staat geweest foto's te bestellen bij tpgpost

Do Sep 28 16:02:41 CEST 2006

Peter Vollebregt wrote:
> Op 25-9-06 heeft Julien Michielsen <julien op michkloo.xs4all.nl> het volgende
> geschreven:
[] .. knip
> Bij de Hema lukt het wel (doet mijn vriendin altijd met firefox onder
> linux). Heeft zelfs de mogelijkheid om de randjes wat bij te snijden.
>
> Het lijkt me verder beter een klacht in te dienen (voor de verdere
> toekomst). Wil ik zelfs wel in naam van de nllgg versturen als je een leuk
> briefje voor me maakt.

Na een klacht dat het allemaal niet wilde, en een vraag hoe die
moeilijkheid te omzeilen kwam het antwoord:

"Een beperkt aantal bezoekers ondervindt problemen op bepaalde
onderdelen van de site. Dit heeft te maken met het besturingssysteem
en/of browser type.

Voor het gebruik van de applicaties op de site gelden de volgende
systeemeisen:

- Computer met internettoegang: Windows 98 of hoger;
- Browser: MS Internet Explorer 5.0 of hoger.

De besturingssystemen die niet ondersteund worden zijn o.a.: Linux en
Mac OS(=Apple). De browsers die niet ondersteund worden zijn o.a.:
Mozilla-Firefox, Safari, Netscape, Opera.

In de Disclaimer op de website van TPG Post vindt u de voorwaarden voor
het gebruik van deze website.

U kunt dus helaas via firefox inderdaad geen gebruik maken van onze site
of bestelmogelijkheden.

Met vriendelijke groet,

Pieter Koelhuis
Namens TPG Post Klantenservice"