[linux] Re: Goed LCD-scherm

Di Apr 3 22:20:08 CEST 2007

On Tue, Apr 03, 2007 at 12:43:46PM +0200, Paul Slootman wrote:
> Alleen wat de resolutie is lees ik hier niet... fysieke grootte heeft
> niet zoveel met resolutie te maken. Uit Google vind ik dat de Adi
> 1920x1440 is, en de Samsung 1680x1050.

Je ziet vaak grote TFT's met hele lullige resoluties. 19" met 1280x1024.
Dat kijkt niet zo fijn.

> Als ik nu een ander scherm moest kopen, dan zou ik wschl. voor de Dell
> 2707WFP gaan, 27" 1920x1200, met aansluitingen voor VGA, composiet,

Ik zou het niet doen. Kijk maar eens naar de dotpitch.

> Hij is wel wat duur :(  1545,- incl BTW, 3400 oude hollandse guldens...
> maar als je bedenkt dat je voor veel dingen tegenwoordig de gulden prijs
> in euro's betaalt (pilsje in de kroeg bv.) dan valt het wel weer mee :)

Aan de andere kant.... een TFT screen gaat wel een paar jaar mee. Gaat
hij stuk, koop je wat beters. Kan je voor dat geld wel een paar keer
doen.

--
http://www.linux-it.nl