[linux] Re: reden

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Zo Aug 5 11:38:55 CEST 2007

Bij Debian heb je nog zoiets als
http://www.backports.org/dokuwiki/doku.php.

Maar ik ben het met je eens vwbt de *te* oude packages. Software zal nou
eenmaal nooit bug-free zijn, bugfixes zijn er niet voor niets en verder
ga ik er geen 6 maanden (vul hiervoor zelf iets anders in als je dat
wilt) op wachten of er bij Debian misschien ook een update beschikbaar
komt. Als een bugfix mijn probleem oplost dan compile ik desnoods iets
van source als Debian op zich laat wachten want daar heb ik dan geen
tijd voor.

Hoewel apt-get me dan weer best bevalt.

Groet,
Rob