[linux] Re: reden

Zo Aug 5 13:36:18 CEST 2007

On Sun, Aug 05, 2007 at 11:51:56AM +0200, Gijs Hillenius wrote:
> Metaforen zijn leuk, maar ze gaan vrijwel zeker mank. Een lekke band
> zou in Debian middels een security per ommegaande gefixed worden. :-)

In dit geval niet want een lekke band is geen security issue. een stelk
losse bouten weer wel. Zie je waar de schoen wringt? Klaarblijkelijk is
het niet belangrijk genoeg.

> Enfin, dat gezegd hebbende: *ik* heb met Debian nooit dependency
> problemen, al valt er soms door mijn mix van test/unstable op mijn
> productie-laptop wel eens wat om, waar ik me dan de koelere naar
> zoek. Pebkac, doorgaans. Ik vind het een prettige en beheersbare
> distro.

Ik niet. Levert veel werk op om bepaalde dingen te doen. Daarnaast
schoot me later te binnen, als jij een update doet, is dat voor stable ?
Dan zijn de unstable- en testing-stappen aardig verkeerd gegaan.....

Ik persoonlijk vind de debian-toestand een hype die nergens op slaat.
Het enige wat aardig kan werken is apt-get maar aik weet zeker dat als
ik dat in het snmpd verhaal loslaat dat ik een uitdaging heb.

Daarnaast: apt is niet alleen voor debian te krijgen.

Anyways, ieder zijn meug.

--
http://www.linux-it.nl