[linux] Re: SSL of TSL

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Di Aug 14 00:45:53 CEST 2007

Op maandag 13-08-2007 om 22:29 uur [tijdzone +0200], schreef Koen de
Jonge:
> Dat vind ik jammer, dus vraag ik je, zonder dooddoener te willen zijn of
> je af te willen fakkelen, gebruik eerst je 'common sense', daarna
> 'google' en probeer wat dingen uit voordat je een vraag post. Dat maakt
> deze lijst wel zo interessant.

Ik had Google gebruikt. Ik heb daar over het algemeen niet zo heel veel
succes mee, maar nu had ik ook nog een domme tikfout gemaakt. Ik zocht
op TSL i.p.v. op TLS.

Ben nu maar overgestapt op TLS i.p.v. SSL.