[linux] Re: LPI of RHCE (Was: Re: SSL of TSL)

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Wo Aug 15 10:37:19 CEST 2007

Koen de Jonge wrote:

> Hoi Daniel,
>
> Wat mij betreft niet, maar ik vind wel dat uit iedere vraag moet
> blijken dat je in ieder geval zelf al gezocht hebt naar hetgeen
> je zoekt.
>
> En dat uit de context een beetje moet blijken waar het over gaat.

Ik moet hierin bijvallen.

Het is echt niet zo dat ik het meest heldere licht aan het firmament of
zo ben (then again; ook niet het meest zwarte gat), maar sommige vragen
die voorbij komen zijn wel heel makkelijk te beanwoorden met een korte
zoektocht op Google: posten op deze list en wachten tot het antwoord
voorbij komt duurt echt langer.

Verder mis ik nog wel eens informatie in de vraag die achteraf blijkt te
verklaren waarom iets niet werkt maar waarover heel moeilijk wordt
gedaan om die te geven.
Zeg dan gewoon dat je die niet info over de list wil geven maar wel
prive. Dan kan degene die wil helpen altijd nog zeggen of 'ie dat wel of
niet wil doen. Of dat je die info helemaal niet wilt geven, maar dan kan
het zijn dat alle hulp de plank mis slaat of dat er geen hulp komt.

Iedereen mag natuurlijk vragen stellen (met of zonder LPI of RHCE) lijkt
mij; daar is deze list tenslotte voor, maar een klein beetje eigen
zoekwerk en iets meer info over de situatie kan naar mijn idee geen
kwaad.
Just my 2cts.

Groet,
Rob