[linux] Re: Virtualisatie met KVM, een paar vragen. Een paar antwoorden

Wo Aug 22 11:42:11 CEST 2007

On Wed, Aug 22, 2007 at 08:49:09AM +0200, Koen de Jonge wrote:
> Om Xen te gebruiken moet je een kernel met Xen onderdelen draaien die
> I/O doen en vm management (het zogenaamde Dom0). Bij kvm is de Linux
> kernel zelf het Dom0.

en tenzij ik me vergis is dat dus niet meer nodig..... maw geen aparte
kernel.

> Dat windows niet lekker werkt daar hebben we het hier dan gewoon niet
> over, goed? Daar ben ik in mijn post ook niet op in gegaan.

Het is meer een waarschuwing. Als je een cd opnieuw installeert, dan
werkt het wel. Als je een bestaande set wil gebruiken, dan kan je opeens
hoofdpijn krijgen.

--
http://www.linux-it.nl