[linux] Re: Virtualisatie met KVM, een paar vragen. Een paar antwoorden

Koen de Jonge (ProcoliX) koen op procolix.com
Wo Aug 22 11:52:32 CEST 2007

Roeland Th. Jansen wrote:

> en tenzij ik me vergis is dat dus niet meer nodig..... maw geen aparte
> kernel.

Het is (nog steeds) wel zo dat Xen alle vm afhandeling via een Dom0 laat
verlopen die dus naast de Linux kernel draait en dat bij KVM de Linux
kernel de Dom0 is. Het is gewoon een andere manier van doen.

Koen