[linux] Re: Mogelijk verband tussen bios-flash en batterij-spanning?

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Wo Aug 22 16:25:06 CEST 2007

On Wed 22 Aug 2007, Julien Michielsen wrote:

> Een tijd geleden heb ik geprobeerd mijn bios te flashen. Sinds die flash-
> poging is mjn computer "ziekjes". Nadat de coputer is uitgezet staat de
> klok op nul, en ook een aantal vrvangingspogingen van de batterij heeft

Kun je de bios ook weer flashen naar de oorsponkelijke versie?
Zou kunnen dat de nieuwe bios net niet compatible is waardoor de klok
niet goed uitgelezen wordt o.i.d.

Wat was trouwens de reden van de bios upgrade? Wat was er mis?

Paul Slootman