[linux] Re: Virtualisatie met KVM, een paar vragen. Een paar antwoorden

Wo Aug 22 20:34:16 CEST 2007

Ga dan zeker niet voor virtualisatie.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 	(Thanks JFK, for this quote of George Bernard Shaw.)