[linux] Re: Mogelijk verband tussen bios-flash en batterij-spanning?

Wo Aug 22 22:39:09 CEST 2007

On Wed, Aug 22, 2007 at 06:06:57PM +0200, Rob Sterenborg wrote:
> Voor mij lijkt het erop dat je een ander BIOS hebt gebruikt dan dat Asus
> voor dat type mobo aanbied. Als dat idd het geval is: daarom upgrade ik
> een Asus mobo dus alleen met BIOS van Asus dat voor het type mobo is
> bedoelt dat ik ga upgraden..

en dan alleen als er een recovery jumper bij zit zodat je 'm 'blind'
kunt recoveren.

Daarnaast wordt normaal gesproken wel een check gedaan of de BIOS bij je
board past; althans die boards die ik ken. Maargoed, niet alle
boards.... en niet elk board heeft ene recovery jumper etc.

Je mag overigens wel aannemen dat als je systeem gewoon opstart na een
flash dat die BIOS wel voor dat board werkt.

--
http://www.linux-it.nl