[linux] Re: over apt* (was Re: picasa)

Zo Aug 26 22:58:22 CEST 2007

On Sun, 26 Aug 2007, Roeland Th. Jansen wrote:

> Ik volg het ook niet zo. rpm Is niks meer en niks minder wat het is. Een
> prima tol.
>
> Julien wil geen bodschappenlijstje hebben met:
>
> gehakt
> uien (heben we al)
> tomaten
> tomatenpuree
> kerrie (hebben we al)
> spaghetti
> etc
>
> maar hij wil 'spaghetti-maaltijd' hebben.

Moet je geen keuken met kasten (linux) installeren. Dan volg je slaafs wat
een ander voor je kookt (Windows).

Nu ben ikzelf niet enthousiast over SuSE maar het is een kwestie van smaak
en ervaring. Ik kan mijn weg niet vinden in een SuSE systeem op het nivo
waar ik dat met Centos/Fedora/RedHat kan. En dat is voor mij de meest
belangrijke reden om alles op Centos te draaien op mijn eigen servers en
Fedora op een laptop omdat wie te nieuw is voor Centos 5.

Hugo.

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hugo.vanderkooij.org/
 	    This message is using 100% recycled electrons.

 	Some men see computers as they are and say "Windows"
 	I use computers with Linux and say "Why Windows?"
 	(Thanks JFK, for this quote of George Bernard Shaw.)