[linux] Re: 4GB FAT MMC kaart wordt niet herkend

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Zo Dec 9 20:04:12 CET 2007

Roeland Th. Jansen wrote:

>zal vast wel ergens in de kernel zijn.

>en dan nog, je gaat toch geen bug introduceren als de limiet idd 2 GB
>is?

Ik wil het werkend hebben, en aangezien ik de software in de telefoon niet
kan aanpassen en Linux wel heb ik weinig opties. Als win2000 en XP het
kunnen moet Linux het ook kunnen.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html