[linux] Re: mail verzenden...

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Vr Dec 14 11:02:46 CET 2007

Bart Geesink wrote:

> Ik neem aan dat je een ADSL verbinding er overheen hebt lopen oid? Zo ja dan
> heb je dus ook een provider (de ADSLboer).

> Verder kun je natuurlijk
> ook een mailserver op je bak installeren, ben je van niemand meer
> afhankelijk.

Postfix? Die heb ik ge"installeerd. Maar het is erg ondoorzichtig,
en ik kan i.e.g. geen mail naar mijn uvt-adres sturen (wel naar
mezelf op localhost). En ik ben natuurlijk bang op mijn beurt als
spamhost te fungeren.

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI                013-4662693