[linux] Re: aldi 11-inch notebook

Vr Dec 28 20:30:42 CET 2007

On Fri, Dec 28, 2007 at 08:20:17PM +0100, Hans Paijmans wrote:
> Voorlopig redelijk tevreden. In navolging van de Duits ubuntu groepen
> heb ik er Kubuntu 7.10 op gezet, omdat SuSE 10.3 de Wlan niet wilde zien
> en het beeldscherm ook erg donker bleef.

andere resolutie geprobeerd ook? en wlan: heb je wel de desbetreffende
f/w geprobeerd...? Alle "non-free" moet je los downloaden.

grappig trouwens, out of the box werkt die ubuntu die bij de laatste CT
zat niet met mijn laptop. moest even een andere setup kiezen..

> Op dit ogenblik slaag ik er niet in Firefox ervan te overtuigen dat
> plugins zoals acroread bestaan. Dat is lastig, want dat ga ik nodig
> hebben woor mijn werk. Suggesties?

ik ken de notebook niet, maar 64 bit vs 32 bit?

> Tenslotte wil ik graag Win2000 onder VMware aan de praat krijgen. Nog
> niet geprobeerd.

Dat is geen probleem, als je maar voldoende memory hebt.

Roeland (laptops S10.3, van die ?ubunt* en debians raak ik echt niet onder de
indruk -- ik werk er mee, maar hebben het succesvol de tent uit weten te
werken; nu afwachten totdat de laatste verdwenen is..)

--
http://www.linux-it.nl