[linux] Re: Elektronische aangifte IB 2006 voor Linux

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Do Feb 1 08:15:34 CET 2007

Robert M. Stockmann wrote:
> Hoi,
>
> "Elektronische aangifte IB 2006 voor Linux"
> http://www.belastingdienst.nl/download/1341.html

> Met dank aan de mensen van de NLLGG, ook die van het eerst uur zoals
> b.v. Hans Paijmans, Paul Slootman, Hugo van der Kooij, Roeland Th.
> Jansen, Aart Koelewijn enz.
.

Mijn invloed op deze ontwikkeling heeft zich beperkt tot enkele
zure telefoontjes met de belastingdienst... ik denk dat je de
echte lobbyisten ergens anders moet zoeken.

Maar ik doe bij deze wel een nadrukkelijke oproep aan mijn
mede-bestuursleden om /onmiddellijk/ uit naam van de NLLGG
een waarderend schrijven naar de belastingdienst te doen
uitgaan.

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans
Tilburg University: Dept. of Linguistics & AI               013-4662693