[linux] Re: Hey you script, be quiet when all is well!

Remko Bolt remko op cluebox.org
Do Feb 1 09:20:00 CET 2007

Paul Slootman wrote:
> Mijn vraag is eigenlijk waarom je niet gewoon wget gebruikt,

Wget werkt helaas niet voor de server waar de data vandaan moet komen.
Het zit em in de -bugs optie van s_client. Alleen daarmee werkt het. Ik
heb dit al aangegeven op de wget mailing list.

Ik heb een python script geschreven dat werk roosters die worden
uitgegeven in PDF en HTML formaat via pdftotext en lynx vertaald naar
het iCalendar bestands formaat. Het is een web applicatie geworden
geschreven in PHP. De roosters worden rechtstreeks opgehaald van de
portals van de werkgever. ( zie http://2ical.org scripts staan in /src )

Het geheel begon als een in elkaar geflanst hobby projectje dat `werkt'
maar ik probeer het nu bullet proof en ook leesbaar voor anderen te
maken. Ik heb geen programmeer ervaring en kan wel wat tips gebruiken...

Vriendelijke Groet,

Remko