[linux] Re: Dual head AGP kaart voor 3d effecten (aixgl en consorten)

Do Feb 1 16:55:01 CET 2007

On Thu, Feb 01, 2007 at 04:08:52PM +0100, Emiliano Heyns wrote:
> Heeft iemand hier een aanbeveling voor een dual-head AGP kaart die
> aixgl en consorten een beetje soepel kan draaien? Ik heb nog geen zin
> mijn moederbord eruit te gooien, dus AGP is op dit moment het beste
> wat erin kan.

een dual head NVIDIA card, met XGL/Compiz/beryl

ATI begint zo langzamerhand een groot drama te worden.
(Het werkt wel maar de knulligheid van de drivers druipt er ana alle
kanten af, schreef Roelan,d vanaf de taplop, met XGL/Compiz/beryl...
beating AERO)

--
http://www.linux-it.nl