[linux] Re: Dual head AGP kaart voor 3d effecten (aixgl en consorten)

Vr Feb 2 14:38:43 CET 2007

On Fri, Feb 02, 2007 at 01:59:31PM +0100, Remko Bolt wrote:

> Weet iemand misschien welke kaart de beste GPL drivers heeft?

als je gewoon GPL drivers wilt gebruiken, dan volstaat pak 'm beet elke
kaart zo ongeveer wel.

Nadeel is wel dat je beryl/compiz/3d wel kan vergeten dan.
Laat nu net het $SUBJECT over 3d effects gaan....
(wellicht is intel de uitozndering)

Ik wil 't liefst GPL stuff maar ik zie wel in dat als er iets beter is
met (semi-)closed source drivers, dan moet dat maar. Anders staan we
voor onszelf linux teveel in de weg vrees ik.

--
http://www.linux-it.nl