[linux] Re: Hey you script, be quiet when all is well!

Johan Swenker Johan.Swenker op xs4all.nl
Wo Feb 7 00:26:34 CET 2007

David van Enckevort wrote:

> Wat is er mis met het volgende?
> kill $REMOVER_PID 2> /dev/null

Het is niet het kill commando wat als uitvoer geeft dat het proces $REMOVER_PID
gestopt is. Het is de huidige shell die vertelt dat het achtergrond proces gestopt
is. Je moet dus de io-redirection doen van de shell en niet van het commando wat er
voor zorgt dat het proces stopt.

> Ciao,
>   David

Groeten Johan