[linux] Re: Kun je groepen defini-eren onder firefox+kadres

Di Feb 13 20:51:39 CET 2007

On Tue, 13 Feb 2007, Daniel von Asmuth wrote:

> Ik gebruik daarvoor GNU Mailman op mijn servertje in combinatie met
> sendmail.

Is mailman dan niet een overkill? Dat heb je sneller in je aliases list
geklopt. En daar moet je toch al mee spelen voor mailman.

Hugo

--
 	hvdkooij op vanderkooij.org	http://hvdkooij.xs4all.nl/
 	    This message is using 100% recycled electrons.