[linux] Re: typische postbank-zakelijk ervaring

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo Feb 14 16:06:33 CET 2007

Op za, 10-02-2007 te 06:09 +0100, schreef Julien Michielsen:
> Voor een organisatie waarvan ik de penningmeester ben heb ik girotel
> zakelijk. De postbank heeft girotel zakelijk op de schop genomen, en dit
> programma gestroomlijnd met het algemene "Mijn Postbank". Stapte je over
> naar het nieuwe girotel zakelijk dan krijg je een nieuwe naam en een
> nieuw wachtwoord, waarbij je allebei (en allebei hebben ze een goede
> random vorm als re3#!76tr) naar een onthoudbare vorm kunt converteren.
> Toen ik echter de gebruikersnaam re3#!76tr wilde converteren naar iets
> zinvollers bleek dit niet mogelijk vanaf mijn linux machine met firefox.

Vroeger was dat een probleem, maar tegenwoordig werkt het wel.
Het probleem is dat er met popups wordt gewerkt en die worden default
geblokkeerd. Indien je die voor het postbank domein accepteerd, is je
probleem opgelost.

Wat wel een probleem is dat op meerdere plekken in FireFox een error
wordt gegenereerd. Er zit invalid XML in een root element. Dit krijg je
o.a. op het moment dat je gebruik wilt maken van een aanbieding.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>