[linux] Re: Solved Re: Fonts installeren voor belastingprogramma

Peter Vollebregt peter.vollebregt op gmail.com
Do Feb 15 20:24:51 CET 2007

Roeland Th. Jansen schreef:

> configure --help al eens geprobeerd?

Nee. Maar nu wel. Leerde me om iets met --prefix /path/ te doen. Het
lukte toen alleen nog niet, want bij elke font die hij wilde uitpakken
kreeg ik de melding dat het commando's niet begreep. Er start van alles
met een t en een hoop spaties..... Ik probeer het nog wel eens. Onder
Mandriva werkte het toch als een zonnetje.

> Tja, verplicht een jaar of 5 slackware? Gemak dient de mens maar soms
> raak je dan afgestompt.

Kan je niet iedereen aandoen.... Ik kies toch al te vaak voor de
moeilijke weg (waarbij je verwacht dat mensen ergens iets van af willen
weten). Vraag maar eens aan m'n bazen.

Peter